۶ اسفند ۱۳۹۰

پرونده‌های زیادی مانند اختلاس اخیر داریم


مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید پرونده‌های زیادی مشابه پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صادرات در جمهوری اسلامی وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا٬ آقای پورمحمدی در جمع مدیران سازمان بازرسان کل کشور با اعلام این مطلب گفته که «امیدواری مردم نسبت به ریشه کن کردن فساد افزایش یافته است.»
آقای پورمحمدی در عین حال افزوده است: «نگاه مردم به مبارزه با فساد خوب نیست. بنابراین باید تلاش‌ها و جهت‌گیری‌های ما دقیق‌تر بوده و به فکر چاره آن باشد.»
اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات بزرگ‌ترین فساد اقتصادی در تاریخ ایران است که در دولت مورد حمایت علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی صورت گرفت است.
نخستین جلسه دادگاه متهمان این پرونده هفته گذشته به فاصله حدود ۱۴ روز مانده به برگزاری انتخابات نهم مجلس برگزار شد تا از نظر مقام‌های جمهوری اسلامی افکار عمومی تا اندازه‌ای ترمیم شود.
پیش‌تر محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای به صراحت از نقش نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در این اختلاس خبر داده بودند٬ اما در کیفرخواست این پرونده نامی از نزدیکان رئیس دولت دهم دیده نمی‌شود.
روحانیون حاکم بر ایران که همواره از جمهوری اسلامی با عنوان مقدس‌ترین نظام حکومتی در جهان یاد می‌کنند٬ تاکنون درباره پرونده‌های فساد مالی که آقای پورمحمدی از آن‌ها خبر داده سکوت اختیار کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر